Welkom op Rock Robke

20 september 1983. De wereld heet mij welkom.

17 jaar later proef ik van mijn eerste festival.

En nu is het tijd om iets terug te geven ...

21 september 2013 : Mark the date!

 

Latest News

Rock Robke komt steeds dichterbij ...

12-09-2013 20:26
Hoor, wie klopt daar op de festivaldeur? Nog 9 dagen, en het feest barst los in Kalken. Organisatorisch wordt alles in gereedheid gebracht, de nodige leveringen zijn gebeurd, de betrokkenen hebben er zin in. En jullie, jullie zijn met bijna 120 mensen die hun ticket reeds ontvangen hebben. Een...

Camping update

12-09-2013 20:25
Er is extra informatie bijgekomen wat betreft de camping. Go check it out!!

To camping or not to camping?

17-08-2013 20:07
Rock Robke is momenteel op zoek naar een camping voor jullie. Althans, laat het ons een slaapplaats noemen. En die hebben we gevonden. Maar omdat ik niet wil dat jullie in jullie tentje moeten pipi en kaka doen 's nachts ben ik dus vooral op zoek naar een mobiel toilet. En zolang ik dat niet heb,...

Rock Robke komt steeds dichterbij ...

10-08-2013 16:37
Ondertussen nadert Rock Robke met rasse schreden. De teller van bestelde tickets staat reeds op 45!! Dat is mooi, maar er is nog heel wat plaats. Vergeet dus zeker niet je tickets te bestellen!! De organisatie zet ook elke dag stappen vooruit. Tickets, polsbandjes, muziek en belichting, catering,...

Eerste uitnodigingen verstuurd

29-07-2013 13:21
De eerste uitnodigingen zijn de deur uit! Heb je zelf nog geen ontvangen, geen paniek. Ze komt nog! Ondertussen zijn ook de bestellingen van de tickets gestart. De teller staat op 14. Op naar de 20!

Praktische info

25-07-2013 13:04
Op het daarvoor voorzien tabblad werd extra praktische informatie toegevoegd. Belangrijk hierbij is hoe je je tickets kan bestellen. Ga dus zeker eens kijken, en schrijf je in!

Grote stappen gezet

24-06-2013 20:40
Vorige week meldde ik dat de locatie gevonden was. Dit weekend is de locatie bevestigd. En niet alleen is daarmee een grote hindernis overwonnen, het voorbije weekend heeft ook voor de laatste naam op de affiche gezorgd! Go check it out!!!

Locatie gevonden!

17-06-2013 21:38
Hoezee hoera, het weekend heeft heel wat goeds gebracht. En daar hoort ook een locatie bij voor Rock Robke. Het wordt een indoorfestifval, dat is alles wat ik nu kan zeggen. Details over de exacte locatie zullen later volgen, maar niet op de website...

The monster has a face...

13-06-2013 18:38
Check het programma!

Rock Robke richt zijn pijlen op de roos

12-06-2013 21:07
Zoals jullie weten ben ik volop bezig met het zoeken naar aanvulling voor de affiche. Er werd reeds contact gelegd met heel wat bands, en de feedback is zeer positief. Natuurlijk kan ik daar nog niets over kwijt zolang er geen confirmatie is. Maar, wat ik wel kan doen is jullie nieuwsgierig maken....
1 | 2 >>

Trefwoorden

MET DANK AAN ...